Solvera Gawel Technology zatrudni:
Specjalistę ds. Obsługi Klienta (branża produkcyjna)
Twój zakres obowiązków:
*budowanie efektywnych i długotrwałych relacji z klientami krajowymi i zagranicznymi oparte na zaufaniu poprzez otwartą i interaktywną komunikację,
*identyfikacja i ocena potrzeb klientów w celu osiągnięcia satysfakcji,
*bieżący kontakt z innymi działami firmy,
*monitorowanie i realizacja założonych planów sprzedażowych,
*obsługa zamówień klienta w systemie ERP.
Nasze wymagania:
*umiejętność swobodnego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów,
*umiejętność rozwiązywania problemów w sposób satysfakcjonujący konsumentów, jak i firmę, w której pracownik jest zatrudniony,
*znajomość języka angielskiego,
*prawo jazdy kategorii B,
*znajomość obsługi pakietu MS Office- w szczególności Excel.
To oferujemy:
*Umowę o pracę,
*Przyjazny system wdrożenia,
*Szkolenia podnoszące kompetencje,
*Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne oraz prywatna opiekę medyczną,
*Karty Multisport,
*âWczasy pod grusząâ,
*Dofinansowanie do obiadów stołówki firmowej.
Zapraszamy do aplikacji, prosimy o dodanie klauzuli RODO.