Firma GastroInvest Group poszukuje Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego!
Jesteśmy jednym z liderów w branży szkoleniowej HoReCa, a dynamiczny rozwój naszej firmy stwarza szansę na dołączenie do naszego zespołu.
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów telefonicznie z naszej bazy danych.
- Budowanie bazy CRM poprzez wyszukiwanie nowych leadów.
- Obsługa klientów po zakończeniu procesu sprzedaży.
- Współpraca i komunikacja z działem administracji.
- Wsparcie mailowe i telefoniczne pracowników terenowych oraz wykonywanie drobnych zadań administracyjnych.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Rzeszowa, z możliwością korzystania z parkingu.
- Umowę zlecenie na okres próbny (2 miesiące), a następnie umowę o pracę.
- Godziny pracy pomiędzy 9:00 a 16:00.
- Wynagrodzenie 3000 zł netto + wysokie premie miesięczne uzależnione od osiągniętych wyników.
- Przyjazną atmosferę pracy, dwie przerwy: śniadaniowa (15 minut) i obiadowa (30 minut) â obie płatne.
- Kącik kawowy z przekąskami
- Wsparcie w procesie wdrożeniowym, który trwa 2 tygodnie.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej.
- Chęć do pracy oraz zaangażowanie w realizację celów.
- Zdolność do pracy pod presją i orientacja na wyniki.
- Chęć rozwoju zawodowego.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz się rozwijać w dynamicznej firmie, prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do naszego zespołu i osiągaj z nami sukcesy!