Firma z branży motoryzacyjnej działająca w sektorze e-commerce zatrudni osobę do działu handlowego w biurze w Rzeszowie.
Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość mechanizmów e-commerce, znajomość obsługi komputera, pakietu Office oraz podstawowych urządzeń peryferyjnych, umiejętność budowania i utrzymywania relacji, umiejętność pracy w zespole, znajomość j. angielskiego min. B1, zaangażowanie, inicjatywa, sumienność, dokładność, umiejętność planowania obowiązków,znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z platformy handlowej, realizacja zamówień klientów, kontrola realizacji zamówień klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, zamawianie produktów rotujących, fakturowanie.
Oferujemy: umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe a po okresie próbnym dodatkowo premię uzależnioną od realizacji celów, ośmiogodzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku, możliwość rozwoju zawodowego i awansu, pracę w przyjaznej atmosferze, wsparcie w okresie wdrażania.
Zainteresowane osoby zapraszamy do składania CV na adres rekrutacja.ttp24@gmail.com