Natalia Ożóg Syndyk Masy Upadłości Giuseppe Roccotiello w upadłości zaprasza do składania ofert nabycia, w postępowaniu upadłościowym toczącym się pod sygn. akt: RZ1Z/GUp-s/141/2024, w trybie sprzedaży z wolnej ręki, wchodzących w skład masy upadłości rzeczy ruchomych, stanowiących składniki wyposażenia lokalu gastronomicznego.
Szczegółowe zestawienie oferowanych składników majątkowych wraz z ich wartością 1/2 oszacowania:
1) Szafki BHP (przegrody dzielone na dwie komory na ubrania czyste i ubrania brudne): 300,00 zł
2) Umywalka biała mała + kran: 100,00 zł
3) Zlew gospodarczy czarny + bateria: 100,00 zł
4) Lampa owadobójcza: 40,00 zł
5) Szafka z umywalką + bateria (łazienkowa): 75,00 zł
6) Szafka oraz blat kuchenny: 400,00 zł
7) Szafka kuchenna z umywalką oraz baterią (kuchnia): 250,00 zł
8) Lodówka Beko RCSA330K20W: 350,00 zł
9) Lodówka Indesit BIAA 33 FSIO: 350,00 zł
10) Piec do pizzy Stalgast 781024: 1050,00 zł
11) Podstawa pieca: 250,00 zł
12) Bateria: 25,00 zł
13) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym BEKO: 375,00 zł
14) Frytownica Royal Catering 2x16L: 550,00 zł
15) Podstawa frytownicy: 250,00 zł
16) Szafka przelotowa 80x60x190: 950,00 zł
17) Okap 150 cm + filtry: 450,00 zł
18) Szafka duża biała oraz blat kuchenny cały: 500,00 zł
19) Zmywarka Stalgast 801007: 1.000,00 zł
20) Szafka mała + blat (zmywalnia): 50,00 zł
21) Blat + 4 nogi (zmywalnia): 100,00 zł
22) Bateria kuchenna: 60,00 zł
23) Chemia do zmywarki: 50,00 zł
24) Drzwi wahadłowe białe: 150,00 zł
25) Drzwi wahadłowe drewniane: 150,00 zł
26) Zlew z baterią i szafka barowa: 125,00 zł
27) Lada z szafką i szufladami: 750,00 zł
28) Dwie szafki pod ladę z blatem (demontowane): 300,00 zł
29) Deska naścienna pod ladą z półką i oświetleniem led: 350,00 zł
30) Witryna ekspozycyjna 100 l biała 852100 Stalgast: 800,00 zł
31) Lampa podłogowa Shade: 25,00 zł
32) Oprawa sufitowa LED (x3): 105,00 zł
33) Oprawa led hermetyczna (x8): 120,00 zł
34) Podstawa - stolik Tiramisu (kwadratowy) - x4: 500,00 zł
35) Podstawa stolik CAFE Table (okrągły) - x3: 180,00 zł
36) Blat kwadratowy/stolik 80x80 (6 szt.): 300,00 zł
37) Blat okrągły 80 (3 szt.): 150,00 zł
38) Krzesło Milano Design (16 szt.): 480,00 zł
39) Podstawa stolik cafe 1100 (okrągły): 100,00 zł
40) Fotel kora Sofa Biały (6 szt.): 750,00 zł
41) Telewizor PHILIPS 42: 200,00 zł
42) Kominek elektryczny Bizet EWT Optiflame: 500,00 zł
43) Drzwi drewno 90 cm: 150,00 zł
44) Drzwi kuchenne 90 cm z bulajem: 225,00 zł
45) Szafka duża szara (lodziarnia): 300,00 zł
46) Wieszaki (2 szt.): 35,00 zł
47) Obrazy dekoracyjne (2 szt.): 70,00 zł
48) Pojemnik na papier toaletowy: 25,00 zł
49) Pojemnik na ręczniki papierowe (3 szt.): 75,00 zł
50) Suszarka do rąk WARMTECH: 80,00 zł
51) Keg Piwo 20l: 100,00 zł
52) Butla CO2 pełna (2 szt.): 350,00 zł
53) Drewniana budka handlowa z półkami wraz instalacjami: 1.750,00 zł
54) Szafka z umywalką oraz pompą elektryczną (budka): 250,00 zł
55) Lampy (budka): 100,00 zł
56) Butla CO2 pełna: 175,00 zł
57) Skrzynka pocztowa: 15,00 zł
Syndyk oczekuje na oferty nie niższe od wartości 1/2 oszacowania poszczególnych składników majątkowych, przesyłane na adres Kancelarii Syndyka: Natalia Ożóg, Syndyk Masy Upadłości, Nienadówka 513, 36-052 Nienadówka, lub na adres poczty elektronicznej: [użyj poniższego formularza kontaktowego]al,
w terminie do dnia 4 kwietnia 2025 roku (decyduje data wpływu oferty).
W przypadku złożenia jednej oferty na wszystkie ruchomości cena wynosi (30%) wartości oszacowania: 10.416 zł.
Oferta powinna zawierać:
1) sygnaturę postępowania: RZ1Z/GUp-s/141/2024
2) imię, nazwisko lub nazwę oferenta; adres zamieszkania i ewentualny adres korespondencyjny, a w przypadku podmiotu niebędącego osobą fizyczną adres korespondencyjny; numer telefonu kontaktowego do oferenta (można podać także adres e-mail)
3) nazwę ruchomości (wraz z nr poz.)
4) oferowaną cenę.
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 7 kwietnia 2025 r. Syndyk zastrzega, iż w pierwszej kolejności będą rozpatrywane oferty złożone na zakup wszystkich ruchomości, a następnie w przypadku braku takich ofert, będą rozpatrywane oferty na zakup poszczególnych składników majątkowych. W przypadku kilku ofert â Syndyk wybierze ofertę najkorzystniejszą cenowo.
W dniu 7 kwietnia 2025 r. Syndyk poinformuje o wyborze oferty wybranego oferenta telefonicznie lub poprzez e-mail.
Zawarcie umowy nastąpi w terminie 7 dni od wyboru oferty danego oferenta.
Warunkiem zawarcia umowy jest zapłata całości ceny za dany składnik majątkowy na rachunek masy upadłości nr: 55 1020 2964 0000 6302 0188 2760 (decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy) na co najmniej na jeden dzień przed odbiorem przedmiotu sprzedaży. Istnieje możliwość wysyłki zakupionego przedmiotu na koszt i ryzyko kupującego.
Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy, w tym ewentualne podatki pokrywa kupujący, o ile się pojawią.
Ruchomości znajdują się w Tarnowie. Oględziny oferowanych do zbycia ruchomości będą możliwe w terminie uzgodnionym z Syndykiem. W celu uzyskania dodatkowych informacji o oferowanych do sprzedaży składnikach masy upadłości, w tym uzgodnienia ich oględzin należy się kontaktować telefonicznie na numer tel.: 781 471 359 lub 693 578 318.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Sprzedaż ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Nabywcy nie przysługuje prawo rękojmi.
Syndyk zastrzega sobie prawo do zmiany warunków lub odwołania procedury sprzedaży na każdym etapie bez podania przyczyny.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści niniejszego ogłoszenia, warunków wyboru oferenta i sprzedaży, oraz stanu faktycznego i prawnego przedmiotu sprzedaży.