OBOWIĄZKI:
-Wspomaganie kierownictwa w wykonywaniu codziennych operacji zespołu ds. obiektów (m.in. przydzielanie zadań, przeprowadzanie szkoleń)
-Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań personelu w ramach określonego działu.
-Odpowiedzialność za projektowanie i realizację projektów lub zadań zgodnie z wymaganiami
-Zapewnianie kompletności i terminowej realizacji zadań.
-Pełnienie zadań Facility Managera w przypadku jego nieobecności.
-Koordynowanie z Project Management Office i Chef Revenue Officer kolejności wykonywanych zadań.
-Tworzenie dokumentów przy użyciu Microsoft i Adobe
-Odpowiedzialność za personel, finanse, szkolenia, systemy zaopatrzenia a także za usługi wsparcia niezbędne do spełniania określonych wymagań obiektu.
-Zarządzanie podwykonawcami i dostawcami świadczącymi usługi i dostarczającymi materiały.
-Optymalizacja wyników operacyjnych pod względem kosztów, metod, personelu, wdrażanie dyrektyw programu zapewnienia jakości.
-Zarządzanie realizacją zleceń poprzez skuteczne kierowanie personelem obiektu, zapewnienie zgodności z normami jakości i bezpieczeństwa/ochrony środowiska.
-Monitorowanie i regulacja systemów budynku, rozpoznawanie krytycznych alarmów budynku raz podejmowanie odpowiednich działań naprawczych â także powiadamianie techników po godzinach pracy, jeśli konieczna jest naprawa
-Ustalanie priorytetów zadań
-Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
-W razie konieczności wymagana będzie również praca na zewnątrz niezależna od warunków pogodowych.
WYMAGANIA:
-Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
-Doświadczenie wyższe (w tym licencjat)
-Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kontrolą i administrowaniu planami
-Znajomość i co najmniej roczne doświadczenie w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office (głównie Excel, Word, PowerPoint).
Proszę o przesyłanie CV:
- na adres email abacal@aimws.com
- za pomocą przycisku aplikacyjnego
- lub kontakt telefoniczny pod nr tel 668 431 272