Sprzedam biznes plan , którego zawartość przedstawia podany spis treści koszt 50 zł :
Wstę.......................... 6
Biznes Plan Firmy Remontowo â Budowlanej ............................... 7
1. Idea pomysłu ................. 7
1.1 Pomysł na biznes .............. 7
1.1.1 Opis dobra ............... 7
1.1.2 Potrzeba .................... 7
1.1.3 Rynek ............. 7
1.2 Źródła finansowania ......... 8
1.3 Struktura kapitałowa (do bilansu otwarcia) ....................... 9
1.4 Struktura udziałowa kapitału własnego .................... 10
2. Forma prawno â organizacyjna ........................................ 12
2.1 Zezwolenia ........................ 12
2.2 Nazwa firmy ............................................................ 12
2.3 Zgłoszenie do urzędów ............................................. 12
2.4 Struktura Organizacyjna ........................................... 13
2.5 Opis stanowisk ......................................... 13
2.6 Procedura produkcji dobra/świadczenia usługi ......................................................... 14
2.6.1 Opis produktu / usług ........................................ 14
2.6.2 Opis procedury przygotowania produktu / wykonywania usługi ....................... 15
2.6.3 Zaopatrzenie â źródła ........................................ 16
2.6.4 Proces przygotowania produkcji / świadczenia usług ........................................ 16
2.6.5 Ocena produktów / usług świadczonych przez konkurencję .............................. 18
3. Część marketingowa .............................. 19
3.1 Analiza ryku ................... 19
3.1.1 Wielkość rynku ............ 19
3.1.2 Segmentacja rynku ............................... 19
3.1.3 Charakterystyka branży ...................................................................................... 23
3.2 Strategia marketingowa ............................................... 23
3.2.1 Strategia ze względu na pozycję rynkową i atrakcyjność na rynku ................... 23
4
5
3.2.2 Strategia ze względu na metodę zdobywania rynku ........................................... 23
3.2.3 Strategia w zależności od zajmowanej pozycji ............. 23
3.3 Marketing â mix model 4P. ..................................... 23
3.3.1 Produkt (product) ............................................... 23
3.3.2 Cena (price) ................................. 24
3.3.3 Dystrybucja (place)........................................... 24
3.3.4 Promocja (promotion) ....................................... 24
4. Cześć finansowa .................... 25
4.1 Bilans otwarcia (w pierwszym miesiącu) .................................................................. 25
4.2 Rachunek zysków/strat (w ujęciu miesięcznym) ....................................................... 25
4.2.1 Kalkulacja przychodów .................................... 25
4.2.2 Kalkulacja kosztów............................................................................................. 26
4.2.3 Dochód ............................................................................................................... 27
4.2.4 Próg rentowności ................................. 27
4.2.5 Rachunek przepływów (pieniężnych tabela w rocznym rozbiciu) ..................... 28
4.3 Bilans zamknięcia (na koniec prognozowanego okresu w 12 m-cu) ......................... 29
Podsumowanie .................... 31
Bibliografia .............. 32
Spis rysunków .................. 32
Spis tabel ......................................................................................
Spis wykresów ........................................................ 33
Załączniki .................................................. 34