Opis stanowiska:
odpowiedzialność za profesjonalną obsługę, zgodnie z obowiązującymi standardami
zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbanie o dobry wizerunek Restauracji/Hotelu
analiza potrzeb, oczekiwań i opinii gości
kontrola jakości produktów i usług
kontrola zużycia sprzętu
kształtowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
Wymagania:
przynajmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w restauracji
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu pracowników
konsekwencja w realizacji założonych celów
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
elastyczność i otwartość na zmiany
Oferujemy:
rodzaj umowy umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B
elastyczny system pracy dopasowany do możliwości
stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku
pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki
zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy
wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW
szerokie możliwości rozwoju i awansu
zniżki na usługi hotelowe
możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
partnerskie podejście i zdrową atmosferę