rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 956   |   Dodanych dzisiaj: 596

Profesjonalne Usługi Glazurnicze- U ...

Profesjonalne Usługi Glazurnicze- U ...
Oferuję kompleksowe usługi glazurnicze - układanie płytek, w tym płytek wielkoformatowych, oraz realizacją indywidualnych projektów łazienek. Zakres usług: -Układanie płytek: kla ...

Inwestycyjne 3-pok. ...

CENA:
415000


Zobacz

Lokal 78m2 ul. Grunw ...

CENA:
3600


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 419 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Fundacja SI-GAJA poszukuje Przedstawiciela ds. Pozyskiwania Darowizn Lokalizacja: Praca zdalna / możliwość pracy w terenie Forma współpracy: Wynagrodzenie prowizyjne O Fundacji: Fundacja SI-GAJA działa na rzecz dzieci niepełnosprawnych, dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz dzieci z terenów dotkniętych powodzią. Wspieramy najmłodszych i ich rodziny, oferując pomoc psychologiczną, rehabilitacyjną i prawną, a także organizujemy specjalne wydarzenia, takie jak charytatywne bale mikołajkowe i zbiórki prezentów. Naszym celem jest również otwarcie żłobka oraz stworzenie miejsc pracy dla osób bezrobotnych i niepełnosprawnych. Opis stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy Przedstawiciela ds. Pozyskiwania Darowizn, który wesprze naszą misję poprzez aktywne pozyskiwanie darczyńców. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie relacji z darczyńcami indywidualnymi oraz firmami, a także za rozwój sieci kontaktów, która pozwoli na realizację projektów i misji fundacji. Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie darczyńców indywidualnych i biznesowych (np. telefonicznie, mailowo, poprzez media społecznościowe, spotkania bezpośrednie) Budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami, przekazywanie informacji o bieżących potrzebach i działaniach fundacji Reprezentowanie fundacji na spotkaniach, wydarzeniach i konferencjach Opracowywanie propozycji współpracy oraz materiałów informacyjnych dla darczyńców Wsparcie w organizacji wydarzeń i kampanii charytatywn

Dodane : 2024-11-05 16:01 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Gabinet logopedyczny LOGOPLOTY poszukuje logopedy/neurologopedy do nawiązania współpracy. Na zasadzie umowy B2B lub umowy zlecenie. Praca 2/3 dni w tygodniu godziny do ustalenia. Wymagania: Zaangażowanie Sumienność Chęć rozwoju Wykształcenie w zakresie logopedii.

Dodane : 2024-11-06 09:46 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Witam firma sprzątająca zatrudni pracownia do utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w Rzeszowie. Praca w godzinach 11-17 od poniedziałku do piątku. Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.

Dodane : 2024-11-06 12:05 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Witam firma sprzątająca zatrudni pracownika gospodarczego. Wymagane prawo jazdy. Praca przy odśnieżaniu traktorem.

Dodane : 2024-11-06 12:05 + czytaj więcej

Tu będziesz pracować: Firma działająca na polskim rynku już od 20-stu lat. Ich głównym produktem jest woda źródlana w ekologicznych, szklanych butelkach (zwrotnych!). Można powiedzieć, że są samowystarczalni - mają własne laboratorium oraz system dystrybucji. To będziesz robić: -kontrolować eksploatacje maszyn, urządzeń oraz instalacji -usuwać bieżące awarie maszyn i urządzeń oraz przyczyny ich powstawania -brać udział w przeglądach i konserwacjach maszyn i urządzeń -utrzymywać ciągłość pracy maszyn i urządzeń biorących udział w całym procesie technologicznym -planować naprawy i serwis Tego potrzebujesz: -znajomości mechaniki i budowy maszyn -umiejętności szybkiego radzenia sobie z zaistniałymi awariami -dobrej znajomości schematów elektrycznych Mile widziane: -uprawnienia SEP E, D -umiejętność obsługi, programowania oraz instalacji sterowników -PLC w nowo budowanych urządzeniach To zyskujesz: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B/umowę zlecenie - Ty wybierasz -pracę nad wysokiej jakości, ekologicznym produktem o rozpoznawalnej w Polsce marce -ubezpieczenie grupowe + pakiet prywatnej opieki medycznej Zapraszam do kontaktu i przesyłania CV na adres mailowy: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-11-06 15:00 + czytaj więcej

Zatrudnię przy pracach: docieplenie elewacji, remonty, wykończenia.

Dodane : 2024-11-06 15:17 + czytaj więcej

Oferta pracy: Specjalista ds. Sortowania, Przepakowywania i Naprawy Komponentów Miejsce pracy: Głogów Małopolski Wynagrodzenie: 28.10 brutto Umowa zlecenia Praca od poniedziałku do piątku W systemie 2-zmianowym 6:00-14:00, 14:00-22:00; Zakres obowiązków: Sortowanie: Precyzyjna segregacja komponentów według określonych kryteriów. Przepakowywanie: Staranne pakowanie komponentów, aby zapewnić ich bezpieczny transport i magazynowanie. Naprawa/Poprawa Komponentów: Wykonywanie drobnych napraw i poprawek, aby utrzymać najwyższą jakość produktów. Zainteresowanych prosimy o kontakt.

Dodane : 2024-11-07 08:45 + czytaj więcej

Szukasz pracy na czas przedświąteczny? Dołącz do naszego zespołu w MPP i pomóż nam w produkcji i pakowaniu fotoksiążek i fotoalbumów! Oferujemy: Elastyczny grafik, System 3-zmianowy, Zapewniamy pełne szkolenie! Umowa zlecenie. https://www.mpp.com.pl/praca

Dodane : 2024-11-07 10:50 + czytaj więcej

Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko pracownik ds. utrzymania ruchu i eksploatacji oczyszczalni Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: -Utrzymanie ruchu oczyszczalni -Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego podległych urządzeń i instalacji -Przeprowadzanie konserwacji drobnych napraw remontowych -Prowadzenie oraz kontrola zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami i instrukcjami sprawnego odbioru ścieków i ich ciągłego oczyszczania -Kontrolowanie stanu i uzupełnianie chemikaliów do prowadzenia procesów oczyszczania ścieków -Wykonywanie podstawowych testów jakości wody i ścieków Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne mechaniczne lub hydrauliczne lub elektryczne -Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej -Umiejętność szybkiego uczenia się -Mile widziane doświadczenie -Mile widziane aktualne uprawnienia SEP oraz operatora wózka widłowego -Chęci do pracy -Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Propozycja przyszłego pracodawcy: -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony -Praca w systemie trzyzmianowym -System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-11-07 13:56 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko ELEKTRYK Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: - Obsługa, konserwacja i naprawa maszyn i instalacji sieci elektroenergetycznych, Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne- specjalność elektryk, mechanik i pokrewne, - Mile widziane aktualne uprawnienia SEP z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych, energetycznych i gazowych, - Chęci do pracy, - Mile widziane posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia, Propozycja przyszłego pracodawcy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony - Praca w systemie trzyzmianowym - System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2024-11-07 13:56 + czytaj więcej

PRACA DORYWCZA LUB STAŁA NA STANOWISKU ANKIETERA TELEFONICZNEGO. KIM JESTEŚMY? Agencja Badawcza Fast Solutions z siedzibą w Rzeszowie, to firma badawcza o ustabilizowanej pozycji na rynku. Działamy od 2012 roku, zrealizowaliśmy kilkaset projektów badawczych, w większość o zasięgu krajowym. Więcej informacji o nas na stronach: - fastsolutions.pl - praca-fastsolutions.pl W związku z rozwojem i realizacją nowych projektów badawczych poszukuje osób zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska ANKIETER TELEFONICZNY :) Ważne! Oferta pracy w żaden sposób nie wiąże się z telesprzedażą lub promocją usług. NIE JESTEŚMY CALL CENTER :) OPIS STANOWISKA: - Przeprowadzanie ankiet i wywiadów telefonicznych w rozmaitych projektach badawczych z zakresu badań rynku i badań społecznych - Informowanie koordynatora o postępach realizacji badania i ewentualnych trudnościach - Przestrzeganie zasad poufności realizowanych projektów i ochrony danych osobowych respondentów - Praca w biurze w Rzeszowie - blisko centrum miasta. - Realizacja ankiet telefonicznych odbywa się między 9.00 a 19.30 w zależności od typu projektu badawczego -> istnieje zatem możliwość wybrania dogodnych godzin pracy

Dodane : 2024-11-07 13:58 + czytaj więcej

OBOWIĄZKI: - Obsługa urządzeń biurowych: telefon, terminal komputerowy, skaner, sprzęt do faksowania - Dokonywanie wizualnej kontroli narzędzi i sprzętu pod kątem zużycia lub wad - Sporządzanie pisemnych protokołów uszkodzeń oraz dokumentacji utylizacji. - Posiadanie umiejętności projektowania, opracowywania, dokumentowania i utrzymywania dzienników i plików zapotrzebowania, ewidencji i plików magazynowych oraz rejestrów wykonywanych prac. - Grawerowanie, wytrawianie i oznaczanie narzędzi i sprzętu w celu ich rozliczalności - Pisanie opisów dla przedmiotów i narzędzi wprowadzanych do zaopatrzenia - Posługiwanie się narzędziami ręcznymi oraz sprzętem do pakowania, przenoszenia i transportu sprzętu i materiałów eksploatacyjnych. - Przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa - Przyjmowanie, magazynowanie, kontrolowanie i inwentaryzacja narzędzi, instrukcji technicznych i sprzętu pomocniczego zgodnie z ustalonymi procedurami. Wydawanie narzędzi, sprzętu do pomiarów testowych, diagnostyki z narzędziowni oraz utrzymuje za niego odpowiedzialność. - Dbanie o czystość, naoliwienie oraz gotowość narzędzi do użycia. Kontrola harmonogramu kalibracji. Aktualizacja wpisów w dziennikach konserwacji narzędzi - Przeprowadzanie i dokumentowanie corocznych przeglądów. Wykonywanie konserwacji prewencyjnej oraz drobną konserwację narzędzi i sprzętu pomocniczego. Sterowanie pakietami części zamiennych. - Prowadzenie listy pokwitowań autoryzacji oraz pokwitowań powierniczych (CA/CRL) o

Dodane : 2024-11-07 15:30 + czytaj więcej

Ekspedytor materiałów / Przewoźnik materiałów - WYMAGANY ADR OBOWIĄZKI: -Prowadzenie i obsługa sprzętów/pojazdów -Sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentów ADR w pojazdach -Przeprowadzanie inspekcji zbiorników wewnętrznych i zewnętrznych, prób ciśnienia hydraulicznego, testów szczelności, -kontrola zbiorników przenośnych oraz kontenerów zbiornikowych zgodnie z ADR 2017 -Instalacja urządzeń ADR zgodnie ze specyfikacją / zapewnienie zgodności sprzętu z ADR 2017 -Transport materiałów ADR do i z miejsc pracy z wyznaczonych lokalizacji -Przeprowadzanie prewencyjnych przeglądów i usług konserwacyjnych (PMCS) sprzętu oraz generowanie formularza DA 2404 (arkusz kontroli i konserwacji sprzętu) wraz ze zgłaszaniem wszystkich usterek. -Znajomość i używanie sygnałów ręcznych podczas kierowania pojazdami na terenie budowy -Zabezpieczanie przewożonych ładunków oraz sprawdzanie czy pojazd nie jest przeciążony. -Pomoc w załadunku i rozładunku transportowanego materiału -Kontrola dziennego grafiku, sporządzanie raportu codziennego WYMAGANIA: -Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną konwersacje -Ważne, komercyjne prawo jazdy (CDL) obejmujące C1, C1E, C&C+E lub odpowiednik kraju/unii europejskiej dla pojazdów powyżej 7,5 tony -Co najmniej 3-5 lat doświadczenia w prowadzeniu różnego rodzaju pojazdów wojskowych lub ich komercyjnych odpowiedników -Posiadanie ważnej i kompletnej licencji ADR -Spełnienie wymagań dotyczących zabezpieczeń dostępu

Dodane : 2024-11-07 15:54 + czytaj więcej

Zatrudnimy do pracy Agenta Ubezpieczeniowego Miejsce pracy: Rzeszów, Okulickiego 14/5 Oferujemy: - umowa zlecenie z możliwością późniejszego przejścia na umowę o pracę - stałą pensję - kartę Medicover Sport Wymagania: - wykształcenie min. średnie - doświadczenie w pracy jako agent ubezpieczeniowy - niekaralność - komunikatywność - dobry kontakt z klientem Wyślij CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Więcej informacji pod numerem 733620750

Dodane : 2024-11-07 15:56 + czytaj więcej

OBOWIĄZKI: -Wspomaganie kierownictwa w wykonywaniu codziennych operacji zespołu ds. obiektów (m.in. przydzielanie zadań, przeprowadzanie szkoleń) -Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań personelu w ramach określonego działu. -Odpowiedzialność za projektowanie i realizację projektów lub zadań zgodnie z wymaganiami -Zapewnianie kompletności i terminowej realizacji zadań. -Pełnienie zadań Facility Managera w przypadku jego nieobecności. -Koordynowanie z Project Management Office i Chef Revenue Officer kolejności wykonywanych zadań. -Tworzenie dokumentów przy użyciu Microsoft i Adobe -Odpowiedzialność za personel, finanse, szkolenia, systemy zaopatrzenia a także za usługi wsparcia niezbędne do spełniania określonych wymagań obiektu. -Zarządzanie podwykonawcami i dostawcami świadczącymi usługi i dostarczającymi materiały. -Optymalizacja wyników operacyjnych pod względem kosztów, metod, personelu, wdrażanie dyrektyw programu zapewnienia jakości. -Zarządzanie realizacją zleceń poprzez skuteczne kierowanie personelem obiektu, zapewnienie zgodności z normami jakości i bezpieczeństwa/ochrony środowiska. -Monitorowanie i regulacja systemów budynku, rozpoznawanie krytycznych alarmów budynku raz podejmowanie odpowiednich działań naprawczych – także powiadamianie techników po godzinach pracy, jeśli konieczna jest naprawa -Ustalanie priorytetów zadań -Samodzielność w rozwiązywaniu problemów -W razie konieczności wymagana będzie również praca na zewnątrz niezależna od warunków po

Dodane : 2024-11-07 15:56 + czytaj więcej

Strona 10 z 28
zamknij
Zamknij