rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 489   |   Dodanych dzisiaj: 1 550

Inżynier budownictwa

Inżynier budownictwa
Firma Budomax poszukuje do swojego zespołu Inżyniera Budownictwa. Jeśli jesteś osoba ambitną, kreatywną i chcesz rozwijać swoja karierę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, t ...

Osoba sprzątająca

CENA:
3760


Zobacz

Malarz tapeciarz Nie ...

CENA:
11000


Zobacz

Ekipa dekarska

CENA:
100


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 482 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnię pracownika fizycznego (najlepiej kogoś z doświadczeniem przy koszach gabionowych) do pracy na terenie Rzeszowa - Tyczyna. Praca głównie przy koszach gabionowych (umocnienia skarp) oraz w branży brukarskiej. Stawka i rodzaj zatrudniania do ustalania. Dla osoby z doświadczeniem stawka wyższa niż podana w ogłoszeniu.

Dodane : 2025-03-30 10:39 + czytaj więcej

zatrudnię osoby do prac ogólnobudowlanych z doświadczeniem, konserwatora

Dodane : 2025-03-30 08:29 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowce trasy PL-D-PL Umowa o prace Dniówka Umowa o prace Auto przypisane do kierowcy Zapraszam +48889115428

Dodane : 2025-03-29 21:54 + czytaj więcej

Zatrudnię pracowników na stanowiska: kurier oraz kurier paczkomatowy. Magazyn Rzeszów ul. Chmury, miejscowość rozwozu paczek: Ropczyce. Szukam osób posiadających doświadczenie w prowadzeniu samochodu dostawczego, energicznych, dyspozycyjnych. Więcej informacji pod nr telefonu: 535772062

Dodane : 2025-03-29 19:41 + czytaj więcej

Szukamy pracowników na terenie podkarpacia: cieśli szalunkowych, murarzy, tynkarzy, zbrojarzy, podwykonawców. Gwarantujemy zakwaterowanie oraz pełny wymiar godzin pracy. Proszę o kontakt pod numerem 696374372

Dodane : 2025-03-29 15:44 + czytaj więcej

Zatrudnimy osobę z doświadczeniem w pracy jako PH min 2- letnim na stanowisko PH w regionie województwa podkarpackiego. Praca w segmencie B2B , w branży środków czystości. Sposób zatrudnienia :własna działalność. Wszystkie narzędzia po stronie firmy zatrudniającej. CV proszę wysyłać na adres : [użyj formularza kontaktowego] Wynagrodzenie częściowo prowizyjne.

Dodane : 2025-03-29 09:24 + czytaj więcej

Dzień dobry. Jako Firma Budowlana z Rzeszowa zatrudnimy Cieśli szalunkowych o specjalności montażu szalunków ściennych i stropowych budynków . Zatrudnienie na Umowę o Pracę, występuje również możliwość rozliczania akordowego. - Zapraszam do kontaktu - Zapewniamy pracę przez cały rok.

Dodane : 2025-03-28 21:24 + czytaj więcej

Witam, Praca w serwisie samochodowym, wulkanizator, mechanik - pomoc w obsłudze sezonowej wymiany opon. CV, podania o pracę - proszę przesłać na e-mail Zapraszam do kontaktu.

Dodane : 2025-03-28 19:33 + czytaj więcej

Jesteśmy Ideo Force i zajmujemy się promocją w Internecie. Wywodzimy się z Ideo Agencji Interaktywnej i Internet Software House, działającej od 1999 roku. W naszej grupie zatrudniamy ponad 300 pasjonatów, a zarazem specjalistów w swoich dziedzinach. Obecnie rekrutujemy na stanowisko: Asystentka ds. administracyjno-finansowych Poszukujemy osoby, która będzie wspomagać nas w obsłudze sekretariatu Ideo Force w zadaniach administracyjnych i finansowych. Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: - wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych, - wprowadzanie do systemu korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz faktur, - nadawanie wysyłki poczty firmowej poprzez firmy kurierskie, - wystawianie faktur oraz rozliczanie wpłat w programie do fakturowania, - realizowanie płatności, - pomoc w przygotowaniu dokumentów do księgowości, - archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej i papierowej, - składanie zamówień (m.in. zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, marketingowych, dotyczących wyposażenia biura), - przygotowywanie dokumentów firmowych, - obsługa centrali telefonicznej, - obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji. Nasze oczekiwania: - wykształcenie min.: średnie, student/studentka, - bardzo dobra znajomość obsługi Worda i Excela, - dobra organizacja własnego czasu pracy, - komunikatywność, skrupulatność, terminowość. Mile widzia

Dodane : 2025-03-28 17:45 + czytaj więcej

Aktualnie do naszego sklepu budowlanego Merkury Market poszukujemy osoby na stanowisko: Doradcy klienta/Sprzedawcy Zakres obowiązków: -profesjonalne doradztwo techniczne oraz aktywna sprzedaż produktów -dbanie o ekspozycję, porządek i estetykę sklepu Oczekiwania wobec kandydatów: -umiejętność prowadzenia rozmów z klientami -kreatywność oraz poczucie estetyki -dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację zadań -mile widziane doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta -mile widziana znajomość branży budowlanej -doświadczenie w pracy z narzędziami montażowymi będzie dodatkowym atutem Proponujemy: atrakcyjne wynagrodzenie ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie szkolenie wdrożeniowe i wsparcie załogi Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie

Dodane : 2025-03-28 16:11 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - Nadzór nad jakością oraz terminowością realizowanych prac budowlanych. - Koordynowanie działań podwykonawców i monitorowanie ich postępów. - Ścisła współpraca z kierownikiem budowy oraz kierownikami robót. - Kontrola bieżącej realizacji robót zgodnie z harmonogramem oraz dokumentacją techniczną. - Ilościowe i jakościowe rozliczanie podwykonawców, w tym wykonywanie obmiarów oraz odbiór wykonanych prac. - Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz poszukiwanie dostawców i podwykonawców na rynku. - Weryfikacja dokumentacji technicznej i wykonawczej. - Sporządzanie raportów z postępu prac dla przełożonych. - Sprawdzanie i kontrola dokumentacji technicznej. Wymagania: - Praca w delegacji: Gorlice - wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach związanych z mechaniką i inżynierią. - Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz norm branżowych. - Komunikatywna znajomość języka angielskiego. - Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów. - Bardzo dobra znajomość programów AutoCad, excel , Word. - Znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych. - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - Umowa o pracę lub kontrakt B2B. - Stabilne zatrudnienie. - Miejsce pracy: Gorlice, budowa spalarni odpadów. - Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Samodzielność w zakresie organizowania pracy własnej. - Miłą atmosferę, zgrany zespół i dobre warunki pracy. - Wynagrodzenie od 5000 do 8000 zł net

Dodane : 2025-03-28 15:46 + czytaj więcej

Zakres obowiązków:- Analiza planów kontroli jakości i badań podwykonawców (ITP/QCP) dla różnych instalacji, urządzeń i elementów na podstawie dostępnej dokumentacji technicznej oraz posiadanej wiedzy. - Weryfikacja planów kontroli jakości i badań dotyczących poszczególnych instalacji, urządzeń i komponentów. - Przegląd i ocena dokumentacji jakościowej, technicznej oraz powykonawczej dostarczanych na budowę materiałów, urządzeń i elementów. - Odbiór instalacji, urządzeń oraz obiektów wraz z przygotowaniem i kompletowaniem dokumentacji odbiorowej zgodnie z ustalonym planem kontroli jakości. - Nadzór oraz odbiór prac realizowanych przez podwykonawców. - Kontrola jakości, terminowości oraz zgodności wykonywanych prac z obowiązującą dokumentacją techniczną. - Monitorowanie realizacji robót zgodnie z umową, wymaganiami technicznymi, dokumentacją projektową oraz innymi istotnymi dokumentami. - Zatwierdzanie kolejnych etapów procesów specjalnych uwzględnionych w Planie Kontroli i Badań. - Przeprowadzanie inspekcji zewnętrznych w celu oceny zgodności systemu zarządzania jakością u dostawców z przyjętymi wymaganiami projektowymi. - Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do odbiorów częściowych i końcowych. - Współpraca z Kierownikami Robót, projektantami, nadzorem technicznym oraz podwykonawcami. Wymagania: - Praca w delegacji: Gorlice - Wykształcenie wyższe techniczne. - Minimum roczne doświadczenie w Dziale Kontroli Jakości, najlepiej w branży budowlanej.

Dodane : 2025-03-28 15:46 + czytaj więcej

Jesteśmy Ideo Force i zajmujemy się promocją w Internecie. Wywodzimy się z Ideo – Agencji Interaktywnej i Internet Software House, działającej od 1999 roku. W naszej grupie zatrudniamy ponad 300 pasjonatów, a zarazem specjalistów w swoich dziedzinach. Obecnie rekrutujemy na stanowisko: Asystentka ds. administracyjno-finansowych Poszukujemy osoby, która będzie wspomagać nas w obsłudze sekretariatu Ideo Force w zadaniach administracyjnych i finansowych. Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: - wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych, - wprowadzanie do systemu korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz faktur, - nadawanie wysyłki poczty firmowej poprzez firmy kurierskie, - wystawianie faktur oraz rozliczanie wpłat w programie do fakturowania, - realizowanie płatności, - pomoc w przygotowaniu dokumentów do księgowości, - archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej i papierowej, - składanie zamówień (m.in. zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, marketingowych, dotyczących wyposażenia biura), - przygotowywanie dokumentów firmowych, - obsługa centrali telefonicznej, - obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji. Nasze oczekiwania: - wykształcenie min.: średnie, student/studentka, - bardzo dobra znajomość obsługi Worda i Excela, - dobra organizacja własnego czasu pracy, - komunikatywność, skrupulatność, terminowość. Mile wi

Dodane : 2025-03-28 15:45 + czytaj więcej

cena: 11111 zł
W Oxido pomagamy firmom i profesjonalistom wykorzystać potencjał AI do zwiększenia efektywności i innowacyjności ich działań. Poszukujemy doświadczonego Trenera AI, który poprowadzi szkolenia dotyczące sztucznej inteligencji, inżynierii promptowania oraz automatyzacji procesów. Jeśli masz doświadczenie w pracy z AI, szczególnie z dużymi modelami językowymi (LLM), i potrafisz przekazywać wiedzę w sposób angażujący to zapraszamy do wysłania CV! Będziesz współpracować z bardzo doświadczonym i uznanym ekspertem od AI, Markiem Jeleśniańskim. Twoje zadania: - Prowadzenie szkoleń dotyczących AI i automatyzacji, zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym, w języku polskim i angielskim. - Przekazywanie wiedzy o inżynierii promptowania, wykorzystaniu ChatGPT oraz innych modeli językowych. - Pokazywanie możliwości generowania obrazu i dźwięku przy pomocy AI. - Przedstawianie narzędzi do automatyzacji, w tym Make.com. - Tworzenie własnych materiałów szkoleniowych i przykładów praktycznych. - Doradztwo w zakresie wdrażania AI w firmach i zespołach. Standardowe szkolenia, które prowadzimy: - Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: https://jelesnianski.pl/szkolenia-ai/ - Szkole

Dodane : 2025-03-28 15:03 + czytaj więcej

W Oxido dbamy o najwyższą jakość treści, dostarczając profesjonalne materiały w obszarze AI. Szukamy doświadczonego korektora/redaktora treści w języku polskim i angielskim, który zadba o poprawność językową, spójność i styl naszych artykułów oraz innych materiałów. Jeśli masz doskonałe oko do szczegółów, świetnie posługujesz się zarówno polskim, jak i angielskim, a dodatkowo interesujesz się AI to zapraszamy do współpracy! Twoje zadania: - Korekta artykułów, materiałów marketingowych i treści firmowych w języku polskim i angielskim. - Optymalizacja treści pod kątem czytelności i przejrzystości. - Wsparcie w przygotowaniu tekstów zgodnie z zasadami SEO i urozmaicenia ich o tabele, diagramy i zdjęcia (wygenerowane przez AI :)). - Tworzenie nowych treści w oparciu o istniejące teksty. Jesteśmy otwarci na poszerzenie zakresu o: - tworzenie treści nt. AI (i nie tylko) od podstaw; - publikację tekstów na stronach www (wymagana znajomość WordPressa oraz HTML). Wymagania: - Doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego w piśmie (min. C1). - Doświadczenie w korekcie i redakcji tekstów (minimum 1 rok). - Lekkie pióro oraz umiejętność dostosowania treści do grupy docelowej i tonu komunikacji. - Mile widziana wiedza z zakresu AI, marketingu oraz SEO, a także znajomość WordPressa i HTML. - Skrupul

Dodane : 2025-03-28 15:03 + czytaj więcej

Strona 21 z 33
zamknij
Zamknij