Twój zakres obowiązków - Koordynowanie prac Biura Zarządu, mające na celu zapewnienie wsparcia w działaniach bieżących i ukierunkowanych na rozwój Fundacji. - Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji, obiegiem dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, rejestrowanie dokumentacji kierowanej do Biura Zarządu Fundacji, obsługa korespondencji oraz redagowanie pism. - Organizacja i wspieranie pracy Fundacji w ramach realizowanych działań i projektów, planowanie spotkań, obsługa kalendarza i korespondencji, przekazywanie dokumentów i danych. zapewnienie skutecznej komunikacji zgodnie z aktualnymi potrzebami. - Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych dla Członków Zarządu Fundacji i kadry zarządzającej, protokołowanie zebrań, sporządzanie notatek. - Opracowanie, redagowanie dokumentów wychodzących na zewnątrz Fundacji. - Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu. - Wdrażanie i realizacja procedur organizacyjnych (współpraca z instytucjami, inspektorem RODO, zarządzanie archiwizacją umów, współpraca z Kancelaria Prawną, biurem tłumaczeń). - Analiza i usprawnianie procesów organizacyjnych i komunikacji w Biurze Zarządu, proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizację procedur. Nasze Wymagania - chęć i zaangażowanie do pracy - wysokie umiejętności posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) - rozwinięte kompetencje interpersonalne, efektywna i przyjazna komunikacja nastawiona na współpracę i realizację celów - staranność, dbałość o ja