Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarządzanie płynnością finansową (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarządu * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarządzanie budżetem, analiza i sprawozdawczość finansowa, nadzór nad księgowością, doświadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowość) * Doświadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowości, finansów, podatków oraz raportowania * Doświadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne myślenie, doskonała znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętność zarządzania