rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 977   |   Dodanych dzisiaj: 829

Specjalistka ds. kosztorysowania - ...

Specjalistka ds. kosztorysowania -  ...
Jesteśmy firmą działającą w Rzeszowie, łącząca ludzi kochających wyzwania i ceniących ponad wszystko rodziną atmosferę w firmie. Firma zajmuje się wykonawstwem instalacji elektrycz ...

Działka przy strefie ...

CENA:
199000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 497 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnimy osobę z doświadczeniem w pracy jako PH min 2- letnim na stanowisko PH w regionie województwa podkarpackiego. Praca w segmencie B2B , w branży środków czystości. Sposób zatrudnienia :własna działalność. Wszystkie narzędzia po stronie firmy zatrudniającej. CV proszę wysyłać na adres : [użyj formularza kontaktowego] Wynagrodzenie częściowo prowizyjne.

Dodane : 2025-03-29 09:24 + czytaj więcej

Dzień dobry. Jako Firma Budowlana z Rzeszowa zatrudnimy Cieśli szalunkowych o specjalności montażu szalunków ściennych i stropowych budynków . Zatrudnienie na Umowę o Pracę, występuje również możliwość rozliczania akordowego. - Zapraszam do kontaktu - Zapewniamy pracę przez cały rok.

Dodane : 2025-03-28 21:24 + czytaj więcej

Jesteśmy Ideo Force i zajmujemy się promocją w Internecie. Wywodzimy się z Ideo Agencji Interaktywnej i Internet Software House, działającej od 1999 roku. W naszej grupie zatrudniamy ponad 300 pasjonatów, a zarazem specjalistów w swoich dziedzinach. Obecnie rekrutujemy na stanowisko: Asystentka ds. administracyjno-finansowych Poszukujemy osoby, która będzie wspomagać nas w obsłudze sekretariatu Ideo Force w zadaniach administracyjnych i finansowych. Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: - wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych, - wprowadzanie do systemu korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz faktur, - nadawanie wysyłki poczty firmowej poprzez firmy kurierskie, - wystawianie faktur oraz rozliczanie wpłat w programie do fakturowania, - realizowanie płatności, - pomoc w przygotowaniu dokumentów do księgowości, - archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej i papierowej, - składanie zamówień (m.in. zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, marketingowych, dotyczących wyposażenia biura), - przygotowywanie dokumentów firmowych, - obsługa centrali telefonicznej, - obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji. Nasze oczekiwania: - wykształcenie min.: średnie, student/studentka, - bardzo dobra znajomość obsługi Worda i Excela, - dobra organizacja własnego czasu pracy, - komunikatywność, skrupulatność, terminowość. Mile widzia

Dodane : 2025-03-28 17:45 + czytaj więcej

Jesteśmy Ideo Force i zajmujemy się promocją w Internecie. Wywodzimy się z Ideo – Agencji Interaktywnej i Internet Software House, działającej od 1999 roku. W naszej grupie zatrudniamy ponad 300 pasjonatów, a zarazem specjalistów w swoich dziedzinach. Obecnie rekrutujemy na stanowisko: Asystentka ds. administracyjno-finansowych Poszukujemy osoby, która będzie wspomagać nas w obsłudze sekretariatu Ideo Force w zadaniach administracyjnych i finansowych. Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: - wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych, - wprowadzanie do systemu korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz faktur, - nadawanie wysyłki poczty firmowej poprzez firmy kurierskie, - wystawianie faktur oraz rozliczanie wpłat w programie do fakturowania, - realizowanie płatności, - pomoc w przygotowaniu dokumentów do księgowości, - archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej i papierowej, - składanie zamówień (m.in. zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, marketingowych, dotyczących wyposażenia biura), - przygotowywanie dokumentów firmowych, - obsługa centrali telefonicznej, - obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji. Nasze oczekiwania: - wykształcenie min.: średnie, student/studentka, - bardzo dobra znajomość obsługi Worda i Excela, - dobra organizacja własnego czasu pracy, - komunikatywność, skrupulatność, terminowość. Mile wi

Dodane : 2025-03-28 15:45 + czytaj więcej

cena: 11111 zł
W Oxido pomagamy firmom i profesjonalistom wykorzystać potencjał AI do zwiększenia efektywności i innowacyjności ich działań. Poszukujemy doświadczonego Trenera AI, który poprowadzi szkolenia dotyczące sztucznej inteligencji, inżynierii promptowania oraz automatyzacji procesów. Jeśli masz doświadczenie w pracy z AI, szczególnie z dużymi modelami językowymi (LLM), i potrafisz przekazywać wiedzę w sposób angażujący to zapraszamy do wysłania CV! Będziesz współpracować z bardzo doświadczonym i uznanym ekspertem od AI, Markiem Jeleśniańskim. Twoje zadania: - Prowadzenie szkoleń dotyczących AI i automatyzacji, zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym, w języku polskim i angielskim. - Przekazywanie wiedzy o inżynierii promptowania, wykorzystaniu ChatGPT oraz innych modeli językowych. - Pokazywanie możliwości generowania obrazu i dźwięku przy pomocy AI. - Przedstawianie narzędzi do automatyzacji, w tym Make.com. - Tworzenie własnych materiałów szkoleniowych i przykładów praktycznych. - Doradztwo w zakresie wdrażania AI w firmach i zespołach. Standardowe szkolenia, które prowadzimy: - Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: https://jelesnianski.pl/szkolenia-ai/ - Szkole

Dodane : 2025-03-28 15:03 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika ( mężczyznę) w Agencji Reklamowej w Rzeszowie. Wymagania : - umiejętność wyklejania folii ( wydruki wielkoformatowe ) - umiejętność wykonywania podstawowych czynności montażowo-manualnych - mile widziane doświadczenie w branży reklamowej - prawo jazdy kat. B - dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole Praca zarówno na miejscu jak i w terenie ( przeważnie Rzeszów i okolice ). Zatrudnienie na pełny etat, praca od zaraz.

Dodane : 2025-03-28 12:10 + czytaj więcej

Serwisant Stolarki Aluminiowej i PCV Miejsce pracy: województwo podkarpackie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 4666,00 zł brutto + premie uznaniowe Opis stanowiska: Poszukujemy serwisanta stolarki aluminiowej i PCV do naszej firmy. Do Twoich obowiązków będzie należeć: Serwis i naprawa okien, drzwi, rolet i innych elementów stolarki otworowej Montaż oraz regulacja elementów stolarki aluminiowej i PCV Diagnozowanie i usuwanie usterek u klientów Prace konserwacyjne i okresowe przeglądy Wymagania: Doświadczenie w serwisowaniu stolarki aluminiowej i PCV Prawo jazdy kat. B (mile widziane) Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie Wynagrodzenie 4666,00 zł brutto + premie uznaniowe Niezbędne narzędzia pracy i odzież roboczą Pracę w przyjaznym zespole

Dodane : 2025-03-28 10:28 + czytaj więcej

Pracownik Produkcji - Stolarka i Ślusarka Aluminiowa Miejsce pracy: Chmielnik Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wynagrodzenie od: 4666,00 zł brutto Opis stanowiska: Poszukujemy pracownika produkcji do firmy zajmującej się stolarką i ślusarką aluminiową. Do Twoich obowiązków będzie należeć: Cięcie, obróbka i montaż elementów aluminiowych Obsługa narzędzi i maszyn produkcyjnych Kontrola jakości gotowych produktów Prace pomocnicze przy produkcji Wymagania: Doświadczenie w pracy na produkcji (mile widziane w branży stolarki aluminiowej) Podstawowa znajomość rysunków technicznych Umiejętność obsługi podstawowych narzędzi stolarskich i ślusarskich Zdolności manualne i dokładność Chęć do pracy i zaangażowanie Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość przyuczenia do zawodu Pracę w przyjaznym zespole Dołącz do naszego zespołu!

Dodane : 2025-03-28 10:28 + czytaj więcej

Firma budowlana z prawie 30-letnim doświadczeniem, świadcząca usługi w zakresie budownictwa ogólnego, poszukuje Kandydatów na stanowisko: Kosztorysant/ka robót budowlanych Miejsce pracy: Mielec Zadania: -Przygotowywanie kosztorysów ofertowych, -Analiza dokumentacji projektowej oraz ofert dostawców usług i materiałów, -Utrzymywanie kontaktów z inwestorami, -Sporządzanie harmonogramów kosztowo-rzeczowych, -Wykonywanie analiz kosztów materiałów, robocizny oraz sprzętu, niezbędnych do opracowania oferty, -Uczestnictwo w zawieraniu umów. Wymagania: -Wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne, -Doświadczenie na stanowisku kosztorysanta lub w obszarze ofertowania, -Znajomość programów kosztorysowych (Norma, Zuzia, BimestiMate), -Zdolność do samodzielnego działania, dokładność i umiejętności analitycznego myślenia, -Umiejętność analizowania dokumentacji projektowej. Gwarantujemy: -Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, -Konkurencyjne wynagrodzenie, które odpowiada Twoim umiejętnościom i doświadczeniu, -Pracę w godzinach 7:00 -15:00 stacjonarnie lub hybrydowo, -Możliwość rozwoju zawodowego. Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny 530- 685-868 (Iza). Nie odbieram ? Napisz sms, oddzwonię! Nr wpisu do rejestru 13 471 jako BERKER DOMINIS Sp. z o.o.

Dodane : 2025-03-28 10:24 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Zatrudnienie fryzjerkę lub fryzjera. Kontakt tylko telefoniczny pod nr. 510507291

Dodane : 2025-03-28 06:26 + czytaj więcej

Specjalista ds. Marketingu internetowego i Marketplace min. Allegro, Erli, Empik Sklep internetowy, należący do rodzinnej marki Polska Wiklina poszukuje specjalisty ds. marketingu internetowego oraz sprzedaży. W związku z rozwojem sprzedaży online poszukujemy Specjalisty ds. Marketingu Internetowego, który wesprze nas w działaniach marketingowych oraz rozwoju sprzedaży na marketplace. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności, lubisz wyzwania i chce pracować w ciekawej branży zgłoś swoją aplikację. Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: Pełna obsługa marketingowo-sprzedażowa w kanałach marketplace oraz sklepie internetowym Obsługa i optymalizacja sprzedaży na Allegro, Empik, Erli, Etsy, eBay i innych platformach Obsługa systemu BaseLinker oraz WordPress, zarządzanie treścią na stronie i blogu Obsługa newslettera oraz działań e-mail marketingowych Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży internetowej: tworzenie opisów, grafik, zdjęć produktów Projektowanie i rozwój procesu zakupowego w celu poprawy doświadczeń klientów Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez kampanie marketingowe i działania promocyjne Wprowadzanie sprzedaży na nowe marketplace oraz nowe rynki, od analizy i strategii po wdrażanie i optymalizację Pozycjonowanie ofert, aktualizacja cen, opisów, parametrów produktów Analizowanie trendów rynkowych, przeprowadzanie testów biznesowych, research nowych rozwiązań e-commerce Zarządzanie aukcjami, aktualizacja ofert i kontrola kosztó

Dodane : 2025-03-27 16:36 + czytaj więcej

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI miejsce pracy: Rzeszów Do naszego zespołu poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży, lubisz kontakt z klientem i chcesz rozwijać się w branży nieruchomości - ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: - aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych nieruchomościami - prezentacja nieruchomości oraz doradztwo w zakresie ich sprzedaży - budowanie długofalowych relacji z klientami - monitorowanie rynku nieruchomości i analiza trendów - współpraca z zespołem i dbanie o pozytywny wizerunek firmy Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży nieruchomości) - wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne - samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy - prawo jazdy kat. B - obsługa portali społecznościowych oraz umiejętność budowania marki w sieci będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + wysokie prowizje - umowę o pracę na pełen etat - komfortowe godziny pracy i możliwość rozwoju zawodowego - profesjonalne szkolenia i wsparcie doświadczonego zespołu - nowoczesne narzędzia sprzedażowe i samochód firmowy - przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym, zgranym zespole Jeśli jesteś osobą ambitną, nastawioną na sukces i chcesz dołączyć do naszego zespołu - prześlij swoje CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb

Dodane : 2025-03-27 16:11 + czytaj więcej

Firma VIDOK - polski producent okien i drzwi od 1993 r. w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje do salonu sprzedaży w Krakowie osoby na stanowisko: Doradca ds. Kluczowych Klientów Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: ¡ aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych ¡ współpracę z deweloperami oraz Partnerami Handlowymi, budowanie długofalowych relacji ¡ przygotowywanie i prezentację ofert handlowych ¡ doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz usług ¡ finalizację sprzedaży oraz podpisywanie umów z klientami ¡ zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej i sprzedażowej ¡ rozwój rynku na powierzonym terenie ¡ realizację założonego planu sprzedaży ¡ tworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy ¡ współpracę z zespołem oraz innymi działami w firmie ¡ Wymagania: ¡ doświadczenie w branży stolarki otworowej min. 3-letnie, ¡ znajomość branży budowlanej ¡ wykształcenie techniczne mile widziane wyższe ¡ umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe ¡ samodzielność, inicjatywa w działaniu ¡ prawo jazdy kat. B ¡ umiejętność planowania i zarzadzania czasem ¡ motywacja do osiągania celów ¡ umiejętność swobodnej komunikacji z ludźmi ¡ doskonała organizacja pracy, sumienne wykonywanie obowiązków, ¡ Oferujemy: ¡ pracę w doświadczonym zespole, ¡ zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, ¡ atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałe wynagrodzenie oraz dodat

Dodane : 2025-03-27 16:10 + czytaj więcej

Firma VIDOK - polski producent okien i drzwi od 1993 r. w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje osób na stanowiska : Przedstawiciel Handlowy na województwo małopolskie Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: ¡ aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych ¡ współpracę z deweloperami oraz Partnerami Handlowymi, budowanie długofalowych relacji ¡ przygotowywanie i prezentację ofert handlowych ¡ doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz usług ¡ finalizację sprzedaży oraz podpisywanie umów z klientami ¡ zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej i sprzedażowej ¡ rozwój rynku na powierzonym terenie ¡ realizację założonego planu sprzedaży ¡ tworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy ¡ współpracę z zespołem oraz innymi działami w firmie ¡ Wymagania: ¡ doświadczenie w branży stolarki otworowej min. 3-letnie (warunek konieczny) ¡ znajomość branży budowlanej ¡ wykształcenie techniczne mile widziane wyższe ¡ umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe ¡ samodzielność, inicjatywa w działaniu ¡ prawo jazdy kat. B ¡ umiejętność planowania i zarzadzania czasem ¡ motywacja do osiągania celów ¡ umiejętność swobodnej komunikacji z ludźmi ¡ doskonała organizacja pracy, sumienne wykonywanie obowiązków, ¡ Oferujemy: ¡ pracę w doświadczonym zespole, ¡ zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, ¡ atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałe wynagrodzeni

Dodane : 2025-03-27 14:51 + czytaj więcej

Poszukujemy dyspozycyjnej, odpowiedzialnej oraz otwartej na nowe wyzwania osoby na stanowisko Pomoc Kuchenna w restauracji hotelowej. Zakres obowiązków: - Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i wstępną obróbką artykułów spożywczych, - Przygotowywanie potraw oraz czynności zleconych przez kucharza - Utrzymanie czystości naczyń, pomieszczeń kuchennych i zaplecza gastronomicznego. Wymagamy: - aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną. -doświadczenie w gastronomii Oferujemy: - umowę zlecenia - pensja zawsze na czas - dodatkowe benefity

Dodane : 2025-03-27 14:50 + czytaj więcej

Strona 33 z 34
zamknij
Zamknij
Strona www.rzeszowiak wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystajac ze strony wyrazasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas używania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. OK