Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS od kilkunastu lat świadczy usługi w zakresie badań diagnostycznych, leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu, głosu, mowy i równowagi, sprzedaży aparatów słuchowych i implantów słuchowych. Sieć MEDINCUS to 15 placówek w Polsce i 8 filii zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. logistycznej obsługi pacjenta (pracownik rejestracji) Miejsce pracy: Rzeszów Wymagania: - dobra znajomość obsługi komputera, - odporność na stres, - orientacja na Pacjenta, wysoka kultura osobista, empatia, - wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, - doświadczenie w obsłudze klientów, - mile widziana znajomość języka angielskiego. Opis stanowiska: - telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy MEDINCUS, - utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów, - budowanie relacji z Pacjentami i dbanie o wizerunek firmy, - współpraca z pozostałymi działami firmy, - praca w systemie zmianowym, ośmiogodzinnym (7.45 – 19.00). Oferujemy: rodzaj pracy: pełny etat, -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie w firmie będącej liderem branży, -pracę w zespole profesjonalistów, -możliwość udziału w kursach, konferencjach i szkoleniach, -miłą i przyjazną atmosferę pracy, -niezbędne narzędzia pracy. Prosimy o przesyłanie aplikacji z klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych