rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 143   |   Dodanych dzisiaj: 6

Wynajmę dom

Wynajmę dom
Mam do wynajęcia dom położony przy ulicy Zawiszy Czarnego. Bliskość dróg wylotowych sprawia, że jest to dobre lokum dla firmy lub pracowników w delegacji. Dom składa się z dwóch k ...

Legalna matura z wpi ...

CENA:
1900


Zobacz

Centrum, 79 m2, biur ...

CENA:
3300


Zobacz

Reklama baner

CENA:
2200


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 409 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
W związku z rozwojem firmy Instytut Analizy Ryzyka Sp. z o.o. szukamy 1 osobę na stanowisko pomocnik elektryka. Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku, nauczymy co będzie potrzebne. Zajmujemy się zarówno elektryką (wykonywanie instalacji, przeróbki, usuwanie usterek) jak i montażem instalacji niskoprądowych (kamery, alarmy, sieci LAN itd.) Oferujemy: -pracę w firmie o ugruntowanej pozycji (10 lat na rynku), -pracę poniedziałek-piątek w godzinach 8-16 (możliwe nadgodziny raz na jakiś czas), głównie Rzeszów i okolice, -wynagrodzenie zawsze wypłacane terminowo ostatniego dnia każdego miesiąca, -na początek umowa zlecenie i stawka 28,10zł brutto -nauczymy co będzie potrzebne. Wymagamy: -chęci do pracy i nauki, -umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami (tj. śrubokręt, nóż, wiertarka, szlifierka), -posługiwania się językiem polskim przynajmniej w stopniu komunikatywnym, -prawa jazdy kat. B, -brak lęku wysokości - praca również na drabinie, czy zwyżce.

Dodane : 2024-10-23 14:54 + czytaj więcej

Biuro Rachunkowe poszukuje nowych pracowników, gotowych do pracy w naszym zespole. Jesteśmy nowoczesnym biurem rachunkowym, posiadamy szerokie możliwości rozwoju zawodowego naszych pracowników. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka Księgowej Zakres obowiązków • wprowadzanie faktur do programu księgowego (m.in. e-Szok); • ewidencja dokumentów księgowych w programie finansowo-księgowym (m.in. Comarch ERP OPTIMA); • przyjmowanie, opisywanie i przygotowywanie dokumentów do księgowania; • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; • skanowanie dokumentów; • digitalizacja danych, w tym danych archiwalnych; • archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej; • sporządzanie pism; • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji; • obsługa urządzeń biurowych; • pomoc w innych bieżących pracach biura Nasze wymagania Warunek konieczny - znajomość programu Comarch Optima • doświadczenie na stanowisku asystenta księgowej • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i finansów • wykształcenie min. średnie lub wyższe (wykształcenie z zakresu rachunkowości będzie dodatkowym atutem) • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • umiejętność obsługi urzą

Dodane : 2024-10-23 13:35 + czytaj więcej

zatrudnię stolarza meblowego z doświadczeniem przy produkcji i montażu mebli u klienta

Dodane : 2024-10-23 10:14 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: - aktywne prowadzenie zabaw i aktywności wg. harmonogramu z dziećmi w różnym przedziale wiekowym - dbanie o porządek i czystość w sali zabaw - obsługa Gości hotelowych - dyspozycyjność w weekendy oraz święta Mile widziane: - doświadczenie jako animator - znajomość zabaw i zajęć artystycznych - zamiłowanie do różnych aktywności sportowych - miłe usposobienie, umiejętności manualne , otwartość i wysoka kultura osobista Oferujemy: - stawka godzinowa 28,10 brutto - rodzaj umowy – umowa zlecenie - elastyczny system pracy dopasowany do możliwości zleceniobiorcy ( w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenie) - stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku - pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki - zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy - wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW - zniżki na usługi hotelowe - możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego - partnerskie podejście i zdrową atmosferę

Dodane : 2024-10-23 07:59 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: • nadzór i kontrola pracy urządzeń i instalacji całej linii technologicznej elektrociepłowni. • dbałość o utrzymanie porządku w przestrzeniach technologicznych i na zewnątrz obiektu. • bieżąca analiza przebiegu procesów technologicznych w celu optymalnej pracy urządzeń. • wykonywanie napraw i usuwanie usterek w zakresie posiadanych kompetencji i możliwości ich wykonania. • uczestnictwo w pracach związanych z okresową konserwacją i przeglądem instalacji. • obsługa i przyjmowanie biomasy od dostawców w zakresie ważenia, obmiaru i pryzmowania. • obsługa ładowarki teleskopowej • gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym, 12 godzinnym czasie pracy Mile widziane: • wykształcenie techniczne (energetyka cieplna, elektromechanika, mechanika, automatyka, elektryka) • świadectwo kwalifikacyjne SEP G1E; G2E • świadectwo kwalifikacyjne UDT kategoria I WJO. • doświadczenie w pracy w energetyce/ciepłownictwie. Oferujemy: • rodzaj umowy –umowa o pracę, umowa zlecenie • elastyczny system pracy dopasowany do możliwości zleceniobiorcy ( w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenie) • stabilne zatrudnienie w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku • pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki • zakwaterowanie i wyżywienie na terenie obiektu lub w pobliskiej okolicy • wewnętrzny system motywacyjny, szkolenia i projekt #ARŁAMOVE, #EKOARŁAMÓW • zniżki na usług

Dodane : 2024-10-23 07:59 + czytaj więcej

Poszukuje pracownika na stanowisko - Stolarz Miejsce pracy: Stobierna (10km na północ od Rzeszowa) - Wygodny dojazd autobusami MKS linia 214 Wymagania: -Prawo jazdy kategoria B - Samodzielność Zapewniam: - Dobre warunki pracy, - Pomoc przy wdrożeniu do pracy. Praca na cały etat: Poniedziałek-Piątek w godzinach 7-16

Dodane : 2024-10-22 22:58 + czytaj więcej

Operator i Montażysta Foto Video Lokalizacja: Rzeszów (praca mobilna) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje Operatora i Montażysty Foto Video, odpowiedzialnego za zbieranie materiałów filmowych i fotograficznych oraz ich montaż na potrzeby klipów promocyjnych. Wymagana jest wysoka dyspozycyjność, gotowość do pracy nawet 7 dni w tygodniu oraz doświadczenie w obsłudze drona. Zakres obowiązków: • Zbieranie materiałów filmowych i fotograficznych z wydarzeń organizowanych przez PIRKFiS. • Obsługa drona podczas nagrywania materiałów promocyjnych. • Obróbka i montaż nagrań wideo oraz zdjęć na potrzeby klipów reklamowych i ofert promocyjnych. • Współpraca z zespołem PIRKFiS w zakresie kreowania materiałów marketingowych. • Tworzenie kreatywnych treści wizualnych promujących działalność PIRKFiS. Oferujemy: • Wynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia i zakresu realizowanych projektów dochodzące do 15 000 zł miesięcznie. • Możliwość pracy zdalnej i elastyczny czas pracy. • Budżet na rozwój zawodowy oraz sprzęt. • Udział w ciekawych projektach związanych z wydarzeniami sportowymi i szkoleniowymi. • Bezpłatne członkostwo w PIRKFiS, obejmujące dostęp do wydarzeń sportowych i szkoleń. Proces rekrutacji: 1. Przesłanie aplikacji: Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie drogą mailową. 2. Weryfikacja portfolio: Analiza dotychczasowych r

Dodane : 2024-10-22 11:25 + czytaj więcej

Specjalista ds. Kursów i Szkoleń Lokalizacja: Rzeszów (praca stacjonarna) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kursów i Szkoleń, odpowiedzialnej za organizację, koordynację oraz rozwój programów szkoleniowych. Jeśli masz doświadczenie w planowaniu i realizacji kursów oraz szkoleń, a także potrafisz zarządzać projektami szkoleniowymi, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: • Planowanie i organizacja kursów oraz szkoleń zgodnie z harmonogramem organizacji. • Koordynacja współpracy z trenerami i prowadzącymi kursy. • Zarządzanie dokumentacją szkoleniową, w tym harmonogramami, listami uczestników oraz certyfikatami. • Nadzór nad procesem rejestracji uczestników oraz komunikacja z uczestnikami kursów. • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak BUR i PUP, w zakresie dofinansowania szkoleń. • Monitorowanie dostępnych funduszy na szkolenia oraz wprowadzanie danych do systemów. Oferujemy: • Wynagrodzenie oparte na 4 składnikach: o Podstawa: od 6000 zł brutto miesięcznie. o Prowizja: za realizację celów szkoleniowych i projektów. o Premia kwartalna: uzależniona od wyników i jakości realizowanych kursów. o Uznanie roczne: za wybitne zaangażowanie w rozwój programów szkoleniowych. • Bezpłatne członkostwo w PIRKFiS, obejmujące dostęp do wydarzeń sportowych, szkoleń oraz możliwość rozwo

Dodane : 2024-10-22 11:25 + czytaj więcej

Specjalista ds. Obsługi Zarządu Lokalizacja: Rzeszów (praca stacjonarna) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Zarządu, odpowiedzialnej za bieżącą administrację, zarządzanie dokumentacją zarządu, obsługę platformy PRS, nadzór nad bazą członkowską, planowanie wydarzeń oraz koordynację uroczystości w organizacji. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją prawną, wsparciu administracyjnym oraz organizacji wydarzeń, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: • Wsparcie Prezesa Zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. • Zarządzanie dokumentacją zarządu, w tym przygotowywanie protokołów, uchwał i innych dokumentów formalnych. • Obsługa dokumentacji KRS oraz aktualizowanie zmian w terminach rejestracyjnych. • Dbanie o bazę członkowską organizacji, w tym aktualizowanie informacji o członkach i nadzorowanie składek. • Koordynacja działań biurowych oraz zapewnienie zgodności działań z regulacjami prawnymi. • Obsługa platformy PRS (Portal Rejestrów Sądowych), składanie wniosków i rozliczanie opłat za składane dokumenty. • Planowanie i koordynacja wydarzeń oraz uroczystości organizowanych przez PIRKFiS. Oferujemy: • Wynagrodzenie: od 6000 zł brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia). • Benefity: o Bezpłatne członkostwo w PIRKFiS, obejmują

Dodane : 2024-10-22 11:25 + czytaj więcej

Specjalista ds. Dotacji, Funduszy i Rozliczeń Projektów Lokalizacja: Rzeszów (możliwość pracy zdalnej) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje doświadczonego Specjalisty ds. Dotacji, Funduszy i Rozliczeń Projektów. Jeśli masz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych oraz zarządzaniu projektami, a także chcesz współpracować z dynamicznie rozwijającą się organizacją o ambitnych celach, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: • Aktywne wyszukiwanie dostępnych programów dotacyjnych i funduszy. • Pozyskiwanie środków z BUR i PUP na szkolenia dla osób fizycznych i firm. • Wprowadzanie danych do systemu i zarządzanie aplikacjami o dofinansowanie z BUR i PUP. • Zarządzanie projektami od strony finansowej, w tym nadzór nad budżetami i harmonogramami. • Monitorowanie dostępnych funduszy i czuwanie nad nowymi możliwościami finansowania. • Rozliczanie projektów zgodnie z wymaganiami instytucji finansujących. • Tłumaczenie wizji i strategii organizacji na konkretne dokumenty i wnioski. Oferujemy: • Wynagrodzenie: o Podstawa: 6000 zł brutto miesięcznie. o Prowizja: dodatkowe wynagrodzenie za realizację i pozyskanie projektów, uzależnione od wyników. o Premia kwartalna: uzależniona od osiągniętych celów projektowych. o Uznanie roczne: gratyfikacja za wybitne zaangażowanie i wkład w rozwój organizacji. o Reasumując: przy aktywn

Dodane : 2024-10-22 11:25 + czytaj więcej

Przedstawiciel PIRKFiS – Region Rzeszów Lokalizacja: Rzeszów podkarpacie (praca mobilna) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje dynamicznego i doświadczonego przedstawiciela handlowego, odpowiedzialnego za region Podkarpacia. Główne zadania to nawiązywanie i rozwijanie relacji z instytucjami państwowymi, firmami oraz organizacjami pozarządowymi zainteresowanymi usługami PIRKFiS. Zakres obowiązków: • Nawiązywanie i rozwijanie relacji z instytucjami państwowymi, firmami oraz organizacjami pozarządowymi. • Prezentacja oferty kursów, szkoleń oraz projektów sportowych. • Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników. • Uczestnictwo w spotkaniach branżowych, targach oraz wydarzeniach związanych z sektorem publicznym i pozarządowym. • Współpraca z zespołem PIRKFiS w realizacji projektów. Oferujemy: • Wynagrodzenie: od 7000 zł brutto miesięcznie, plus prowizje, premia kwartalna i uznanie roczne. Przy aktywnym działaniu i realizacji celów zarobki mogą wynosić do 20 000 zł miesięcznie. • Telefon służbowy i laptop. • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej. • Budżet na rozwój zawodowy oraz bezpłatne członkostwo w PIRKFiS. • Szkolenia wewnętrzne wspierające rozwój zawodowy. • Możliwość uczestnictwa w wydarzeniach sportowych i branżowych. Proces rekrutacji: 1. Przesłanie aplikacji: Zgłoszenia

Dodane : 2024-10-22 11:24 + czytaj więcej

Koordynator ds. Pozyskiwania Klientów Lokalizacja: Rzeszów (możliwość pracy zdalnej) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / B2B Opis stanowiska: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu (PIRKFiS) poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora ds. Pozyskiwania Klientów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia, głównie poprzez portale społecznościowe oraz wdrażanie strategii sprzedażowych. Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych i umiejętność budowania relacji biznesowych. Zakres obowiązków: • Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia poprzez portale społecznościowe (np. Facebook, LinkedIn). • Stosowanie technik sprzedażowych, takich jak lejki sprzedażowe, w celu skutecznej konwersji kontaktów na klientów. • Budowanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami oraz tworzenie sieci kontaktów. • Realizacja założonych celów sprzedażowych i monitorowanie wyników kampanii. • Ścisła współpraca z działem kursów i szkoleń oraz innymi zespołami w organizacji. Oferujemy: • Wynagrodzenie oparte na 4 składnikach: o Podstawa: od 5000 zł brutto miesięcznie. o Prowizja: za realizację celów sprzedażowych. o Premia kwartalna: uzależniona od wyników sprzedażowych. o Uznanie roczne: za wybitne zaangażowanie i wkład w rozwój sprzedaży. o Przy aktywnym działaniu i realizacji celów zarobki mogą wynosić do 20 000 zł miesięcznie. •

Dodane : 2024-10-22 11:24 + czytaj więcej

Specjalista ds. SEO E-Marketingu SIPO Producent wysokiej jakości akcesoriów i artykułów z branży dziecięcej wraz z rozwojem firmy poszukuje osoby do działu marketingu. Aktualnie poszukujemy doświadczonej i zmotywowanej osoby do nowo tworzonego działu w firmie na stanowisko: Specjalista ds. SEO E-Marketingu Miejsce pracy: Rzeszów Godziny pracy: 08:00 - 16:00 (Pełen etat) Umowa o pracę Główny zakres obowiązków: • Samodzielne planowanie i wdrażanie strategii marketingowej mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i wsparcie sprzedaży • Przygotowywanie treści marketingowych oraz materiałów promocyjnych • Dbanie o odpowiedni Content na stronie internetowej w celu osiągnięcia odpowiedniej widoczności w Internecie (SEO/Pozycjonowanie) • Ścisła współpraca z innymi działami – tworzenie opisów, instrukcji dla nowo wdrażanych produktów • Dbanie o atrakcyjność ofert na platformach Marketplace m.in. Allegro, eMAG – wystawianie nowych ofert, łączenie w grupy, tworzenie odpowiednich treści itp. Wymagamy: • Wysoka kreatywność, samodzielność i energia do działania • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku • Lekkiego pióro – swoboda w tworzeniu treści • Doświadczenie i znajomość SEO/Pozycjonowania • Bardzo dobra znajomość trendów, marketingu internetowego • Dokładność, punktualność, umiejętność planowania i organizacji czasu • Biegłość obsługa komputera i poruszania się p

Dodane : 2024-10-22 11:24 + czytaj więcej

Zakres podstawowych czynności: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi przy realizacji Inwestycji prowadzonych przez Spółkę. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót. Kontrola terminowości realizacji zadań i miesięcznych rozliczeń dla wykonanych prac, uczestnictwo w naradach technicznych, odbiorach i kontrolach. Weryfikacja opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych, kosztorysów inwestorskich i ofertowych, Opracowanie wytycznych projektowych, kosztorysów i przedmiarów, wycen prac dla planowanych przez Spółkę zadań inwestycyjnych, Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami i innymi podmiotami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym Przygotowywanie sprawozdań i raportów z realizowanych zadań. Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie wyższe techniczne Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej Wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Dobra znajomość przepisów dotyczących poszczególnych etapów budowlanych procesów inwestycyjnych, w tym: przygotowanie procesu budowlanego, realizacja robót budowlanych w branży drogowej, odbiory. Umiejętność samodzielnego i poprawnego sporządzania dokumentów dotyczących spraw związanych z realizowanymi procesami budowlanymi. Znajomość AutoCAD, MS Office, mile widziana znajomość programów do kosztorysowania. Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Długofalową współpracę opartą o stałe zatrudnienie Możliwość zdobycia doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji

Dodane : 2024-10-22 11:04 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: – sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami konstrukcyjno -budowlanymi przy realizacji Inwestycji prowadzonych przez Spółkę. – kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy, – sprawdzanie jakości wykonywanych robót. Wymagania obowiązkowe: – wykształcenie wyższe – uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno – budowlanej – czynne prawo jazdy kat. B

Dodane : 2024-10-22 11:04 + czytaj więcej

Strona 27 z 28
zamknij
Zamknij